يکشنبه ۴ آذر
باختم شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۵۲ شماره ثبت ۶۱۵۱۲
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
منه دیوونۀ عاشق
منه دل به سایه بسته
حالا تنها و غریبم
از شب و حادثه خسته
من که روزی عاشقونه
تو غمِ عشقی می سوختم
یا صبورانه لبم رُ
رو گلایه ها می دوختم
من که ماه، هم قفسم بود
تو شبای دل شکستن
حالا از تنهایی کارم
شده در خود فرو رفتن
من که از خودم گذشتم
من که با بی کسی ساختم
من که عشق و زندگی رُ
توی این زمونه باختم
حالا دیگه روی شونم
کوله بارِ درده و غم
توی این زندونِ ماتم
تنهام و بدونِ همدم
شبِ بی ماه و ترانه
من و طعمِ تلخِ حسرت
جاده ی خاطره ها و
گریه های بی نهایت
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو بی نهایت سپاسمندم سلامت باشید ، برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.