جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
.
زین دلِ محزون زِ غمت ، کاش توانے باشے
بیصدا ناله چَشمم بشوی اشکِ روانی باشے
.
در زمانِ حـال و در عصــرِ #نگاهت مانده ام
تا به خُمارِ چَشــمِ خود طاق و کمانے باشے
.
آنکه در طریقِ زلفِ تو به فردا نرسید ما بودیم
چه شود زِ گمرهِ مویِ خَمت راه و نشانی باشے
.
مانده دل ، در تب و تابِ فصلِ شَم تا برسے
از خَمِ راه و زِ غم ، فصــــــــــلِ #خزانے باشے
.
همه پیدا بشد این ، حُــــزنِ درونے زِ غمت
باشد آنروز که در قعرِ دلــم داغِ نهانے باشے
.
سالها در تبِ سوداےِ تو ، #پنهان سوختیم
تا رسد روزی که در عالمِ ما عشقِ عیانے باشے
.
✍ #سعیده_تفضـلی_نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
خوش آمدید... | |
|
خوش آمدید... | |
|
درودتان بزرگوار سپاس بابت نگاه پرمهرتان 🍁🌹🍁 | |
|
درودتان جناب دهکردی . سپاس بابت حضور گرمتان . برقرار باشید 🍁🌹🍁 | |
|
درودها مهربانو . ممنون که خواندید. سرافراز باشید و بسرائید به مهر 🍁🌹🍁 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست