يکشنبه ۴ آذر
همپای شب شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر بداهه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۲۱:۳۱ شماره ثبت ۶۱۳۸۸
بازدید : ۳۵۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
من قرینِ دیو و سرِ گمراهانم
برای فلسفیدن...
نواقصت را صرفِ بیماری خود می کنم
که میداند...؟
چیزی بیدار،
همپایِ شب و باران مرا زاده است
چهره خراشیده نکن
پرسشی است که در پی آن پاسخی نبود
پایین در
میان خانهٔ یک درخت جنگلی،
میراث های عاشقانه را در تلخکامی وا نهاده ام
تنها باده از دست آب می گیرم
مثل...
ـ نهالی از سرخس
مثل...
چایی گرمی،
که کودکی هورت می کشد
✍ح_رزاس
▫همپای شب_۹۶/۹/۸
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم گرامی | |
|
به مهر و سپاسگزارم ارجمند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.