دوشنبه ۲۸ آبان
و عشق نام مهدی ست(عج) شعری از رحمان مژگانپور
از دفتر حرفی به نام عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۰۰:۳۶ شماره ثبت ۶۱۲۱۸
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب رحمان مژگانپور
|
یا صاحب الزمان(عج)
ای از نگاه خلق در عالم غریب تر
ما هر چه دور از تو،تو بر ما قریب تر
باور کنید دوریتان سخت گشته است
گاهی بیا به خلوتم ای ناشکیب تر
بیتاب چشم های شما گشته ام عزیز
چشمم ندیده معجزه ای را عجیب تر
محتاج به دعای تو ام ای عزیز من
ای دست من ز دست شما بینصیب تر
تنها شکوه هستی و عالم به نام توست
ای چهره ات ز هر چه مَلک دلفریب تر
گاهی بیا به خلوت ما هم سری بزن
ما هر چه دور از تو،تو بر ما قریب تر
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو عرض ادب سپاس از لطف شما | |
|
سلام جانم سپاس فراوان از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبا بود