اهالی شعر ناب با درود و عرض سلام و ادب و احترام محضر همه ی شما بزرگواران
همانطور که مطلع هستید دو روز پیش در غرب کشور زلزله ای با شدت بسیار زیاد بوقوع پیوست ودر این زلزله تعدادی زیادی از هموطنان مجروح و تعداد زیادی نیز متاسفانه جان باختند این حقیر این ضایعه ی جانسوز را خدمت شما بزرگوارا ن تسلیت عرض نموده واز خداوند منان برای باز ماندگان این حادثه صبر و شکیبایی طلب میکنم در همین راستا سه رباعی آماده کردم که تقدیم حضور میکنم ارادتمند همه ی شما حمید نوری (احمد)
باز لرزید ، زمین و دلِ ما غمگین است
آسمان از تبِ فریاد و صدا سنگین است
بُرج و دیوار و مساکن همه گشتند خراب
ارض بیچاره ز خونهای فُزون رنگین است
*************************************
غم مخور هموطنم ما همه یارانِ توایم
که در این حادثه ی تلخ نگهبانِ توایم
غم و اندوه فراوان به دلت راه مَده
تا به پایانِ غمت ما همه جانانِ توایم
***********************************
قُول دادیم که شهر تو زِ نو می سازیم
در ره قولی که دادیم سر و جان می بازیم
تا که آلامِ دلت زود بپایان برسد
می کنیم عشق نثارت که همه همرازیم