چهارشنبه ۱۶ آبان
مترسک شعری از سهند حمزه زاده (لاندا)
از دفتر تقاص نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۴۵ شماره ثبت ۶۰۵۲۶
بازدید : ۴۹۹ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
من مثل مترسکی شدم
، که از دور خوشم
توی این نزدیکی ،
چند کلاغی بیش نیست..........
پاهایم بستست
روحم سرگردان
ولی افسوس ، انگار
راه فراغی پیش نیست..............
من برات یار شدم
تو برام مار شدی
پس ، دگر،،از تو،،هم
انتظار ، جز نیش نیست.............
تموم ِ،، داشته هام
همه از دشمن بود
هر چه آمد به سرم
مقصرش جز خویش نیست.............
#سهند_لاندا
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از لطفتون | |
|
ممنونم بانو از محبتتون | |
|
متشکرم استاد گرامی | |
|
ممنونم استاد بزرگوار ، زیبا نگاه پر مهر شماست | |
|
ممنونم از لطفتون | |
|
متشکرم بانو ، ان شاا.. شما هم همیشه موفق باشین و آرامش سهم دلتون باشه | |
|
متشکر دوست گلم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.