وقتی که نیستی همه جا زندونه
قناری هم آواز غم میخونه
کی غصه ودرد منو میدونه؟
کی میشه شادی بزنه جوونه؟
...........................................
بخت من از روز ازل سیاه بود
تشنه ی یک محبت ونگاه بود
بساط درد وغصه روبراه بود
خنده ی من شبیه دردوآه بود
................................................
خیال نکن بیخیالم همیشه
خیال نکن دلم سنگه نه شیشه
خیال نکن شدم بی رگ وریشه
یااینکه خوبی هات فراموش میشه
..................................................
نه فقط از اینکه ندارم چاره
کاری ازم برنمیاد دوباره
دلم غمگین شده وغمگساره
شده دلم صدتیکه پاره پاره
...........................................
فکرتودیونه ترم کرده باز
عشقت بهم داده بود پرپرواز
سرودعاشقی روکردیم آغاز
منتظرم بیای بشیم هم آواز
............................................
ولی انگار اینا همش خیاله
بودن تو دیگه پیشم محاله
نمیدونم کی رفتی یاچندساله
زندگیم بی وجودت روبه زواله
............................................
ترانه های زیبایی بودند