پنجشنبه ۱ آذر
از دل نگو شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر هجران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۲۶ شماره ثبت ۶۰۴۰۰
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
از دل نگو جانان من دیوانه تر از پیش شد
اصلا نمیدانم چرا ای دلبرم دل ریش شد
اشگم چکید چون قطره ای دریا به دریا می رود
وقتی ز دنبالش روم بینم که او در پیش شد
با عطر و بویت زنده ام از هجر تو شرمنده ام
هجران ندانم از چه رو بهر دل ما خویش شد
چون یوسف کنعانی ام در حصرم و زندانی ام
دیدی زلیخا نازنین از بهر عشق درویش شد
حاشا اگر غافل شوم یکدم من از عشق تو گل
افسوس که دیدم ناگهان شاه دلم هم کیش شد
مستانه رقصی کرد او در اندرون خسته ام
این دلربای تازنین گویا که دور از کیش شد
محراب ابرویت برایم قبله حاجت شده
پیرو نمازی تازه کن اکنون که اینت کیش شد
|
|
نقدها و نظرات
|
باغبان باطراوت سپاس از همراهی شما شاعر گرامی همواره حمایت و همراهی شما خوبان رهنمایم می باشد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.