شنبه ۲۶ آبان
خیال خوش.. شعری از فاضل نادرپیشه
از دفتر چند خطی زندگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۴۴ شماره ثبت ۶۰۳۱۱
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب فاضل نادرپیشه
|
بر در میخانه گر با مه رُخان بودی خوش است..
گر ز جام و می زدن هرگز نیاسودی خوش است..
شاد باش از هستی و از مستی و از حال خویش..
گر ز می خوردن به هر آنی تو خوش بودی خوش است..
با پریشان حالی و غم زندگی کردن چه سود؟
جسم را گر در کنار یار فرسودی خوش است..
سرخوشی از مال و ثروت گاه گاهی بیش نیست..
گر مسیر یک صده یک شب تو پیمودی خوش است
روی ماه یار و گیسوی پریشان نیک نیست..
گر که یارت از تو و ، از یار خوشنودی خوش است..
|
نقدها و نظرات
|
درود بر جناب استکی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست