سالها اربعین ؛ می آمدم به سویت
با پای پیاده ؛ ره می نمودم به کویت
با خستگی و رنج و سختی راه
با پای پر تاول و کوله باری همراه
می آمدم ؛ قدم قدم ؛ جاده به جاده ؛ راه به راه
ای عشق ؛ ای خوب ؛ ای قبله گاه
عمود به عمود ؛ می شمردم راه را
می بوییدم ؛ عطر و بوی عشق و ماه را
ای روح و جانم حسین جان
جان و ایمانم حسین جان
عشق در هوای تو ؛ و اهل بیتت دارم
دل در گرو ؛ بین الحرمینت دارم
یادِ زیارتِ عاشورا و دعای کمیل
در بین الحرمین ؛با عشق وشور و میل
روح و جانم به درد آورد ؛ یا حسین
اشک ؛ بر چشمانم می نشاند ؛ یا حسین
آه ؛ حسین جان این بار ؛ مهمانم نکردی
لایق نبودم شاید ؛ دعوتم نکردی
با اشک و آه و ناله ؛ در کُنج این خانه
با قلب پاره پاره ؛من می گیرم بهانه
تا ببری مرا تو با جمعی عاشقانه
تا بیایم پیاده ؛ به سوی تو؛جانانه
اما ؛ افسوس که لایقت نیستم
دعوت به حرم و بین الحرمینت ؛نیستم
یا حسین جان ؛ دلتنگ تو هستم
با یاد و خاطراتم ؛ در غم نشستم
داد سروشی با غبان را این پیام
دعوتم هستی تو ؛ با عشقی تمام
تاریخ سروده :96/7/30
التماس دعا
ماجور باشید
اربعین حسینی تسلیت
التماس دعا