جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
اے ڪہ زِ حسنِ روےِ تو ماه فِتاده بر زمین
در هوسِ لعلِ لبت ، هزار عـــــاشق در ڪمین
سجدهء بر درگہِ تو گر به ملائڪ واجبست
سَر بنهد به پاےِ تو ، جملہ خلایـــق بہ یقین
عروسِ طبعِ ما اگر ، مستے ڪند با دیگرے
به آبِ دیده تَر کنم ، صورتِ هر اهــلِ یمین
نڪتهء دل گویمت ، خواجهء غافـــل شِنو
گر بروے سوےِ دل ، به ڪہ کنی ترکِ دین
رؤیتِ این ماهِ ما ، در شبِ دل چیست گــو
تاڪہ کنم صرفِ دل ، #عمر هنر به زِ این ؟
✍ #سعیده_تفضـلے_نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب استکی حضورتان باعث سرافرازیست 🍁🌹🍁 | |
|
درودها گرامی مهرتان را سپاس 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب کاظمی برقرار باشید 🍁🌷🍁 | |
|
درودها جناب انصاری سپاس بابت لطف سرشارتان 🍁💮🍁 | |
|
درودها جناب کریمی مهرتان را سپاس . برقرار باشید 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب ساغری سپاس بابت نگاه پر مهرتان 🍁🌷🍁 | |
|
درودها مهربانو قبلا از حضور گرمتان سپاسمندم . جای بسی خوشحالی و سرافرازیست که دلسروده های بنده مورد توجه و پسند شما گرامی قرار گرفته . هماره مانا باشید به مهر🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب میری ، مهرتان را سپاس 🍁🌹🍁 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست