جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
باز هواےِ عشقت اَندر سَرِ ما میگردد
دردمندیست که در حــولِ دوا میگردد
از جفاےِ فلڪ و غصّــهء دورانِ غمت
دلِ #صــد_پاره بہ دنبـالِ قبا میگردد
چون به عالم شده ام شهره زِ آواره گی ام
تنِ وامانده هلالیست که انگشت نما میگردد
در هواےِ عشقِ تو رفت دلم در پےِ نَفس
دلِ بیچاره نگاهیست که در عینِ خطا میگردد
درخمِ چوگانِ زلفِ تو بسے دل گیـر است
لاجرم در پی تو گوی صفت بی سر و پا میگردد
شیخِ صنعان درخراباتِ دل از عشق بِگفت
این دوصد بہ که شبش صرفِ دعا میگردد
✍ #سعیده_تفضلے_نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب استکی گرامی . سپاس بابت حضور همیشه گرم و پرمهرتان . دوا در مصرع دوم بیت اول به معنای دارو است و کاربرد این کلمه به مناسبت اینکه با کلمه ما هم خوانی دارد انتخاب شده است . قبلا از توجهتان سپاسمندم . | |
|
درودها جناب انصاری عزیز . مهرتان را سپاس 🍁🌹🍁 | |
|
درودتان غزل بانو زیبا نگاه شماست . سرافراز باشید 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب کریمی سپاس بابت لطف سرشارتان . رقص قلمتان هماره در اوج...🍁💮🍁 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
جسارتا وزن چگونه است؟
آیا کاربرد "دوا" در غزل روا ست؟