جمعه ۲ آذر
لحظه ها می گذرد شعری از علی باقری قرقشه
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ ۲۱:۵۹ شماره ثبت ۵۹۶۲
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر علی باقری قرقشه
آخرین اشعار ناب علی باقری قرقشه
|
لحظه ها می گذرد کاش ما دریابیم
روزها کوتاه است ،شبها طولانی
سرد و تاریک ولی،همچنان بارانی
آسمان گویا از دل ما آگاه است
غم و اندوه به سینه دارد
بغض در حنجره می ترکاند
چشمهای من و تو بیدار است
مثل هر شب امٌا
امشب از حال و هوای دیگری می گوید
شبنمی که غلطید، روی گونه هایت
گفتن احساسم به تو هم بی معناست
چون تو امشب حس دل من را داری
پا به پا تا خود صبح با من و با دل من بیداری
تو هم از این همه استبداد
تو هم از این همه بی سامانی ،بی زاری
لحظه ها می گذرد کاش ما دریابیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.