جمعه ۲ آذر
فاتح شعری از داریوش آقایی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۰۱:۲۳ شماره ثبت ۵۹۵۸۹
بازدید : ۵۶۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب داریوش آقایی
|
روی رینگِ عشق
یک فاتح بیشتر نبود ؛
تو بُردی وُ
من عاشق شدم...
# داریوش _ آقایی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خانم حکیمی؛
درود برشما.
از لطفتون سپاسگذارم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیلی خوش آمدیدبه جمع ما برادربزرگوارم
کوتاه وزیباست