يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
آخرین اشعار ناب عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
|
خسته و ملول از زمان
به پیش می روم
در این هوای گرفته نفس می کشم
ذوق می کنم ، گریه می کنم
به پیش می روم
نور شمع و پایکوبی گرد آن
رقص شبانه من است
در این میان سوز می دمد
تاریک می شود ، تاریک تر
کور سوی شمع خاموش می شود
و دراین تاریکی
به پیش می روم
دلم هوای تازه طلب می کند
سرد می شود ، یخ می زند
در این سرمای سوز آور
به پیش می روم
شمعی دگر روشن می کنم
سایه ها و من به گرد آن
شعله می گیریم ، ذوب می شویم
شاید که شعله ی ما
گرم کند افراد دیگری
|
|
نقدها و نظرات
|
بسیار از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم از لطفی که به بنده دارید البته تا رسیدن به درجه استادی ، راه طولانی است ولی باز هم ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
یا حسین(ع)
عزاداری ها قبول