جمعه ۲ آذر
چنگال آهن شعری از فیروزه سمیعی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ۱۴:۴۷ شماره ثبت ۵۹۰۲۲
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب فیروزه سمیعی
|
چنگال آهن
اسکلت های آهنی شاخ گوزن را خرد کردند
و درخت را عزادار جنگل
آب از رودخانه بالا نمی رود
و قورباغه برای خواندن ابو عطا
برکه را گریه می کند
کفشدوزک ها دنبال خال های سیاهشان
تمام شب را می گردند
ستاره ها اشاره می کنند
به پلنگی که با ماه می دود
اما
گربه هنوز روی شیروانی داغ راه می رود
سگ ولگرد گرگ شد
و چوپان نمی داند چرا گوسفند ندارد
شاهنامه می خواند
تنهاتر از تنها
دریا
چنگال لنگر را کنار می زند
تا صدف ها و ماهی ها گم نشوند
مراوریدها سپیدیشان را به آبی دریا
بدهکارند...
درخت شاخه هایش را به گوزن می دهد
اسکلت های آهنی
شوری دریا را زنگ می زنند.
#فیروزه_سمیعی 🦋❄️💙
۱۳/۶/۹۶
|
نقدها و نظرات
|
درود مهربانو جانم و سپاس با مهر از اینکه خواندید اندیشه اتان تابان همیشه نویسا باشید🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏 | |
|
درودها بر دختر زیبای پاییز و سپاس با مهر بر نگاه پر فروغتان همیشه سرفراز و سبز و نویسا باشین نازنینم 🙏❤🌹❤🌹❤🌹❤🌹❤🌹❤🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.