يکشنبه ۴ آذر
ترانه قدیما عاشق شدن تقدیم به دوست عزیز سعیدکنگی شعری از منوچهر منوچهری (بیدل)
از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۵۸۹۷
بازدید : ۹۰۱ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
قديما عاشق شدن
رسم ورسومی دیگه داشت
با يك نگاه هلاک شدن
لطف وصفائ دیگه داشت
لحظه ها طول مي كشيد
تایک نگاه اسیر بشه
وقتيم اسير مي شد
اسیر مجنون وار میشد
عاشقا ساده بودن
عشقشون آسمونی بود
براي هم جون ميدادن
این یه کار الاهی بود
نه تجمل ونه دروغ و نه ريا،
هیچ کدوم توزندگی راه نداشت
هرچي بود سادگي بود
عشقا همه خدائ بود
چرا امروز همه لاكتاب شدن سعید جان
چرا امروز همه بی خدا شدن سعید جان
خبر از هم دیگه هيچ وقت ندارن
از خدای مهربون ترس ندارن
برکت از سفره ها رفته دیگه
معرفت از آدما رفته دیگه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.