چهارشنبه ۱۶ آبان
آرزوهای مدفون شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۷:۰۰ شماره ثبت ۵۸۸۹۲
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
آسمانه قصه هامان در غباری دفن میگردید
شاخه های سبز نرگس در هجوم باد میلرزید
سرو هم گرچه در استقامت شهره شهر است
در حصار خشم طوفان به چون بید میلرزید
ناخدا در عرشه کشتی امید با ترس میگفت
من به امید گریز از این تلاطم میکنم تردید
شقایق هم دگر آیه یاس میخواند به لبهایش
عاقبت آن سیاهی زندگانی را از دلش دزدید
گرچه من هم قلم بر کاغذی موهوم میسایم
قلب من در خیاله ساحل ارامشم آرام پوسید
مرحمی هم کز برای التیام زخمهامان بود
نوش دارویی که در این مه سنگین نتوان دید از:سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم. نظر لطف شماست استاد گرامی. متشکرم | |
|
سلام خواهرم سپاسگزارم در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
جسارتا قوافی؟