شنبه ۳ آذر
یادتو منو دیوونه میکنه شعری از عیسی مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۵۸۸۷۳
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب عیسی مرادی
|
غیر از تو کی میتونه
دل منو بلرزونه
غیر تو کسی رو نمیخوام
من با تو عاشق شدم
دیوونه شدم بی تو از دنیا بریدم
تا که به تو رسیدم
دستاتو محکوم گرفتم
گفتم من عاشق تو هستم
یادتو منو دیوونه میکنه
عشق تو منو خوشحالم میکنه
چشماتو از من نگیری
که دل من با تو آروم میگیره
یادتو منو سر مستم میکنه
دلخوشیم با من زندگی میکنه
شکر خدا که تو هستی
منو با خودت هم آغوش میکنی
وقتی که غمگینم منو بغلم میکنی
خوبه تو هستی غمو از من دور میکنی
یادتو منو دیوونه میکنه
عشق تو منو خوشحالم میکنه
چشماتو از من نگیری
که دل من با تو آروم میگیره
ترانه سرا:عیسی مرادی(اسفراین)
ترانه:یادتو منو دیوونه میکنه
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم من کوچک شما هستم و شما استادین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.