جمعه ۲ آذر
شمعِ سوخته شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ۰۰:۵۶ شماره ثبت ۵۸۶۵۰
بازدید : ۶۳۵ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
......
حتي اون کفتراي رو حرمش،عاشقيو بلدن
که روزي هزار دَفَه دورش پر پر می زنم
......
|