دوستان ،هنرمندان، ادیبان،شاعران با سلام وعرض ادب و احترام
در مورد شعر ارسالی (جمع ناب ) مطالبی را باستحضار شما عزیزان می رسانم
* اگر در شعراسامی بعضی از عزیزان آمده است واسامی خیلی از عزیزان شاعر وپیش کسوت دیگرنیامده است بخاطر عدم شناخت اینجا نب از همه ی اعضای سایت میباشد زیرا اینجا نب چند روزی بیش نیست که به عضویت این سایت در آمده ام و افرادی که حضور بیشتری در سایت داشته اند بعنوان نماینده همه اعضا انتخاب کرده ودر شعر اسامی آنهارا عنوان کرده ام وهمه اعضای سایت ناب برای بنده گرامی ومحترمند.
* همانطور که متذکر شدم تعدادی از آقایان وتعدادی از بانوان که در سایت حضور ففال داشته اند بعنوان نمایندگان همه اعضا انتخاب کرده ودر شعرم از آنها نام بردم البته از این عزیزان عذر خواهی می کنم که اسامی انهابا پیشوند یا پسوند آقا یا خانم نیامده است که بخاطر وزن و قافیه وعروض ابیات شعر بوده است
* اسامی که در شعر آمده است عبارتند از:آقای حاج فکری احمدی زاده (ملحق) آقای ابوالفضل رمضانی(ا تنها) آقای سینا دژاگه آقای ولی ا.... شیخی مهر آبادی (دیوانه) که در بیت نهم شعر منظورم از کلمه (عاقلی) ایشان میباشد واز بانوان خانم بانو جمیله عجم(بانوی واژه ها) بانو زهرا حکیمی (الهه احساس ) بانو لیلا بابا خانی (سما الغزل) بانو نیره ناصری نسب.
امید وارم این شعر مورد توجه همه اعضای سایت قرار بگیرد با تشکر حمید نوری (احمد)
جمع ناب
آن شنیدستی که سایت شعر ناب
چون حکایت می کند از مِهر ناب
دور هم جمعند ، جمعی نابِ ناب
تا بگویند ا ز ز لا لی و سرآب
گر که فکری پشت این افکار بود
کار آن آقای فکری می نمو د
یا ابوالفضل چون ملنگ آغاز کرد
پرد ه ا ی ا ز رازها را باز کرد
یا اگر زحمت کشید ، با نو عجم
قد رتی شد ا ز نوشتن در قلم
من چه گویم ا ز دژاگه در میان
قد رتی در شعر دارد این جوان
گرکه لیلادرتلاش وزحمت است
یا که زهرا پُر زمهر و رافت است
یا ا گر ناصر نسب شعری سرود
یا که شعر ا و زدل غمها زدود
عا قلی در سا یت گر غوغا کند
از غزل شهنا مه ها بر پا کند
علتش با شد فقط این جمع ناب
که نموده ا ند روشن شمع نا ب
این حقیر دارم پیا می از پیا م
بر مدیران و به اعضا هم سلام
گر که خواهی تو بدانی این پیام
میکنم آن را خلاصه و ا لسلام
قد ر بشما ر یم ما شعر کُهن
مثنو یها و غز لها را چو من
گر غزل از حافظِ ما برتر است
مثنوی از مولوی هم بهتر ا ست
بنده زین پس درکنار جمع ناب
با ز گویم ا ز برای سمع نا ب
مثنو ی ها و غز لها ی زیا د
تا بگرد د مثنو یها ا ز د یا د