يکشنبه ۴ آذر
خانه دلتنگ فروغی دگر است شعری از سعید عدیلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۱۶ شماره ثبت ۵۸۰۲۹
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سعید عدیلی پور
|
یاد آن شب که تو را دیدم و گفت
دل من با دلت افسانهٔ عشق
چشم من دید در آن چشم سیاه
نگهی تشنه و دیوانهٔ عشق
آه اگر باز بسویم آیی
دیگر از کف ندهم آسانت
#فروغ_فرخزاد
****
تو که خود آگاهی ....
با تو عمریست هم آواز و اسیر قفسم
تشنه جرعه آبی و گرفته نفسم
و خودت می دانی ....
که چه اندازه به افکار تو عادت دارم
و چه انداره به اشعار تو ایمان دارم
سوی تو آیم و هر روز به چشم تحسین .. واژه واژه کلامت در وجودم جاریست
عشق را فرصت ابرازی نیست
کاش در سیر زمان بر می گشت .. عمر بی حاصل امروز که در حال عبور است ز بام شب ما .
بی طلوع است هوای شب و تنهایی ما
خانه دلتنگ فروغی دگر است ..
سعید عدیلی پور ...
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی لطف دارید . ممنون از توجه جنابعالی . | |
|
درود بر شما بانوی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.