دوشنبه ۲۸ آبان
بی نام شعری از جواد صارمی
از دفتر فصل تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۳ شماره ثبت ۵۷۶۸۶
بازدید : ۵۳۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
تا اطلاعِ ثانوی، مردن برای تو، دگر در مصلحت نیست
هرچند لحنِ گفتنم، از ابتدای این غزل، از معرفت نیست
سودآوریِ عشقِ من، پائین تر از حدّی که فکرش را کنم، شد
با این رکودِ عاشقی، اوضاعِ وانفسای ما، پُر منفعت نیست
در صحن چشمانت، ز زخمی کهنه گفتم، چاره جُستم،..... دیدم افسوس
درمانِ زخمِ کهنه، در دستور کارَت، لااقل، "یک فوریَت"، نیست
دیگر گذشته عصرِ مجنون ها و فرهادی که با دل، بیستون کَند
دلبستنِ امروز،با اسطوره های عشق، اصلا هم جهت نیست
در پیشِ چشمانم تو را قاپیده ، عاشق مسلکی دیگر، به آنی
این نوع عاشق پیشگی ایراد دارد یا که دیگر، امنیَت نیست
عاشق فراوان است در شهری که بنیادش گرفتارِ مجازی ست
کمیّت اینجا تا دلت خواهد زیاد ست، حیف.... لَختی کیفیَّت نیست
#جوادصارمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود