چهارشنبه ۱۶ آبان
ویروس پر آوازه شعری از مریم باهنر
از دفتر قلمرو سرگردانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ۱۵:۲۴ شماره ثبت ۵۷۶۲۱
بازدید : ۳۹۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مریم باهنر
|
از نو تمام لحظه ها را میشمارم
از نو برایت حرف های ناب دارم
روی سکوت خاطرات بی هیاهو
عاشق ترین موسیقی ام را میگذارم
پیوندمان را با سر انگشت خیالم
در پارک ها،در کافه ها میپرورانم
بین شلوغی های بی روح خیابان
میچرخم و میچرخم و بی اختیارم
کم کم تمام شهر هم رقاص می شد
ویروس پر آوازه ی در انتشارم
میخندم اما نیست این کافی برایم
تا سنگر آرامشت در انتظارم
وقتی که باشد دست تو بر شانه هایم
هر بغض را در پشت صد سد میگذارم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها ،متشکرم پاینده باشید | |
|
سلام و درودها سپاسگذارم،زنده باشید | |
|
سلام و عرض ادب سپاس بابت نقد کامل و زیبایی که داشتید،لطف داشتین به بنده تعجب میکنم که نه بنده و نه دوستانم متوجه این ایراد قافیه نشده بودیم،شاید به خاطر تکرار حرف ر توی این فعل بوده و اصلا متوجه این ایراد بزرگ نشدیم.ممنون از نگاه دقیقتون و وقتی که گذاشتین پاینده باشید | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین بود
مریم به نقد نافذ اساتید عزیز