جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرضیه سادات هاشمی
آخرین اشعار ناب مرضیه سادات هاشمی
|
Marziye sadat:
منم آواره و بیچاره وبی یار
به تو مریم منم یوسف نجار
شب تارم نبوَد دست کسی مَه
بدِایام دل پاکم شده بیمار
همه بستان همه آهوی خرامان
تویِ لیلا تویِ نرگس منم آن خار
ز میانی تو گذر کن دل غافل
وسطِ باغ تواَم پونه ی هر مار
کوکب بخت مرا بگو منجم
نکشد آه نپیچد برج نگون سار
#مرضیه_سادات 69
اولین غزل بعد از یاد گرفتن وزن و عروض 1
ازهمه به خصوص استاد اکبر عسگری ممنون
نقدکنید تا بهتر شویم
|
|
نقدها و نظرات
|
یوسف نجار یک شخصیت در زمان حضرت مریم هست که به مریم مقدس علاقه فراوان داشتند اما از شانس ایشون خداوند اراده میکند مریم ازدواج نکنند اسمشون درانجیل هست .ومنم بعد از خوندن تفسیر سوره مریم به ایشون رسیدم مردی مومن پاک و به تعبیر من بدشانس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.