سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 1 خرداد 1403
  • روز بهره‌وري و بهينه‌سازي مصرف
  • روز بزرگداشت ملاصدرا، صدرالمتألهين
  • آغاز محاصرة اقتصادي جمهوري اسلامي ايران توسط آمريكا، 1359 هـ ش
14 ذو القعدة 1445
    Tuesday 21 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۱ خرداد

      وهمِ عریان

      شعری از

      علیرضا امیرخیزی

      از دفتر دلنوشته های خاموش نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۵۶۶۴
        بازدید : ۸۸۹   |    نظرات : ۲۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

       

      ماه رویای تو بود.

      .....

      عشقِ تو بود ...

      و به نورش در تو ،

       همچو نیلوفرِ وحشی...

       که به دیوار گلی درنظرت می لغزید،

      در گذر از پسِ یک کوچه ی تنگ و تاریک ...

      روشنی بخش قدمهای تو بود .

      و ندر این ساعتِ شومی ،

       که نفس در پس یک شانه به گوشم پیوست ،

      ماهِ تو ،

       برکه ی ....

      پر شده از اشکِ مرا روشن کرد .

      آسمانِ شب تو روشن شد ...هِه.

      آسمانِ شب من ...

      واااای که تاریکه هنوز ..

      سایه ها بیدارند .

      وهم ، عریان  شده از این شب تار .

      نورتیغی که ز یک خنجرِ در قافیه بگرفته قرار..

      تیزیش را چو یکی خنده ی ترس

      بر تمامیِ وجود من و مهتابِ دلم

      ریخته است .

      زوزه ی گرگِ چموش…

      شیشه ی جامِ دلم میشکند .

      چشم را میبندم ....

      تا رَوَد  خاطره ام  از کوچه .

      تا فراموش کند مانده یکی خسته ی شب

      در پس این کوچه.

      در پس این رویا .

       

      1390 مرداد و شهریور 

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0