دوشنبه ۲۸ آبان
بی خبر شعری از شهاب قلایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۰۶ شماره ثبت ۵۶۲۲۲
بازدید : ۶۹۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب شهاب قلایی
|
ای بی خبر از یاد ما
ای بی وفا دلدار ما
بگذشته از پیمان ما
آخر چرا
با من چرا
ابر بهاران دیده ای
گریان و نالان دیده ای
ای دل ب خون غلطیده ای
آخر چرا
با من چرا
ای باغ خشکیدی چه سود
ای دل که آن دل بی تو بود
این کار و کردار تو بود
آخر چرا
با من چرا
بعد از تو ای دنیای من
ای ماه رو سیمای من
رفتی شکستی عهد من
آخر چرا
با من چرا
دانی که از بعدت شدم ، سلطان میخاران مست ؟
دانی شدم دم خواره با ، یاران بی ایمان پست ؟
خشکیده چون تاکم بدان ،
بر دل چو غمناکم بدان ،
خارم بدان ، زارم بدان چون بی تو غمخارم بدان
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
امیدوارم خوشتون اومده باشه عزیزان و دوستان من | |
|
ارادت | |
|
ممنونم. مفتخرم که اشعارم را میخوانید | |
|
سپاس از نظرتان | |
|
عرض ادب و ارادت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود