جمعه ۲۵ آبان
یار شعری از افسون صالحی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۵۶۱۹۰
بازدید : ۵۹۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب افسون صالحی
|
خواجه اگر ریا کند
یار، حاشا میکند..
عارف اگر ریا کند
یار، بغض ها میکند
سهل نیست
اشک را کتمان میکند
مست اگر گریه کند
زان مستی به خدا ناله کند
توبه اثر میکند
وای بر من!
مست را هشیار میکند
مرد اگر گریه کند
ز ظلم تهمت ها به خدا شکوه کند
یار غیرت میکند
هوس طوفان قدرت میکند
ستار دیروز من ، عیب هاشان هویدا میکند
گر هزار بیت دیگر را شعر کنند
قلم محزون افسون را مجنون کنند
باز نتواند، وصف یار کند
قصه را این گونه تمام کنم ..
ستار و غفار و مکار من
چه ها که نمیکند .....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.