دوشنبه ۲۸ آبان
مهمان شعری از روح الله رازقی بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۵۶۱۳۶
بازدید : ۱۳۱۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر روح الله رازقی بهار
آخرین اشعار ناب روح الله رازقی بهار
|
رها کن گیسوانت را بیا اینجا کمی نزدیک
که در تو میشود پیدا، همه این حسی پنهانم
بغل گیر یک کمی محکم، کمی محکم تروسختتر
که تا فردا طلوع صبح شاید جوری مهمانم
ببوسم گر تو میخواهی! عذاباش را بمان بامن
که من طعم محبت را زچشمان تو میخوانم
به موهایت بیازارم عذابم کن ولی اکنون
مرا بیخود رها کن عشق را مستانه میخوانم
تو در من میشوی پیدا و من بیتوهمه نابود
ولی قول است پای عشق تو مردانه میمانم.!
|
|
نقدها و نظرات
|
خوشبختی ها همواره بدرقهی راه شما سپاس | |
|
جمع مان پاینده باد بانوی فرزانه سلامت بمایندخرسندم که شمارا دارم!
| |
|
درود ویژه دارم حضور منو چهر گرامی تن تان سالم مستدام | |
|
درود برشما بانوی فرهیخته وفرزانه. دل تان سبزهمواره | |
|
درود بر شاعر کران مهر سلامتی بدرقه راه تان باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.