يکشنبه ۲۷ آبان
لبخـنـد :) شعری از مریم حصاریان
از دفتر معجزه های تازه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۵۵۸۱۸
بازدید : ۱۱۱۸ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب مریم حصاریان
|
این لبـخـنـد ...
این لبـخـنــد هم عجب معجـزه ای است
وقتـی از اعماقِ قلــب بر روی لب جاری است ،
عجب قــصری می شود دنــیا
عجب شـوقی می رسد دل را
به هر سـو بروی
لحظه های مثـبـت می چکند
آرزوهای محــال ، به قلب حقیقت می روند
دل ، انبــوهِ بهــانه را می بــازد
گــــره می خورد به نــور
درخشش ستاره را می ســازد
تنــها با یک لبخـند
می توان سفــــر کـــرد
از یـک حـالت گنـگــــ
به یک حسِ قشـنـگــــ
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
درود جناب احمدی ممنونم | |
|
دروود جناب رمضانی سپاس از لطف تان بله اشتباه شده بود ویرایش کردم مچکر از نگاه و دقت شما | |
|
سلام و درووود سپاس از مهر نگاه شما زیبایی در دل شما جاریست اوقات تان شاد | |
|
درووودها سپاس از مهر کلام تان روزگارتان خوش | |
|
سلام و سپاس خوش آمدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.