سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
عشق-م آتش است
نه دور باش ـ
نه نزدیک؛
مــــذاب می کنــد
پیــراهنت را..
2-
بــــربـــاد داد
عشقـــم را
تا خبری از او بگیرد
ندانست که ــ
طوفان؛
ریشه در نسیم م دارد.!
3-
عزیزم..
همین امروز
تو را ــ
دوست دارم
فردا را نمی دانم.
|
|