چهارشنبه ۱۶ آبان
جهان سیاه شعری از مریم باهنر
از دفتر قلمرو سرگردانی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۳۶ شماره ثبت ۵۵۵۱۲
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مریم باهنر
|
کجایی ببینی جهانم سیاه س
فقط آه بالا میاد از نفس
کجایی ببینی که صبحا قدم
تو متراژ کوچه ت نداره هوس
برای رسیدن به گرمای تو
از این سنگ خارای خاکستری
جوونیمو دست زمان دادم و
نشونم به موهای خاکستری
چجوری هنوزم نفس میکشم
مگه زندگیم با تو درگیر نیس؟
چجوری رگم تیره و سرد نیس
مگه خون خشکیده این زیر نیس؟
قسم به شبایی که تو بودی و
بهشتم همون کنج دیوار بود
به دنیا نمیدادم اون لحظه رو
با اینکه خیالت فقط یار بود
تو بودی ولی من فقط دیدمت
تو بودی ولی دست گرمت نبود
من از خواب ها با تو برگشتم و
تصاویر تو حیف ثابت نبود
الان که تو رفتی و فکرای تو
الان که ندارم به جونم یقین
همه حسرت و غصه ها یک طرف
کجایی بگم شعرهامو ببین؟
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضور و لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه چهارپاره زیبایی است