شنبه ۳ آذر
مرحم شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۵۵۴۲۴
بازدید : ۷۷۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
آسمان آبی قصه ها در غباری دفن میگردید
شاخه های سبز نرگس در هجوم باد میلرزید
سرو هم گرچه در استقامت شهره شهر است
در حصار خشم طوفان بخود چون بید میلرزید
ناخدا در عرشه کشتی امیدمان با ترس میگفت
من بامید گریز از این تلاطم میکنم تردید
شقایق هم دگر آیه یاس میخواند به لبهایش
عاقبت آن سیاهی زنگانی را از دلش دزدید
گرچه من هم قلم بر کاغذی موهوم میسایم
قلب من در خیال ساحل آرامشش،آرام پوسید
مرحممی کز برای التیام زخم و دردی بود
دگر او را در این مه سنگین نمیشد دید
سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد بزرگوار تشویق شما از نوشته های من باعث دلگرمی بنده میباشد. از لطف شما سپاسگزارم. دست بوس شما سمیر آبشار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
قوافی ابیات مطلع و دوم؟