يکشنبه ۴ آذر
شاید هزار بار..شعر سپید شعری از منوچهر منوچهری (بیدل)
از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۵۴ شماره ثبت ۵۵۲۴
بازدید : ۶۶۲ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
صبح فنجان لبهای ترا سر میکشم
که دلم له رفته
آغوش بوسه ائی
که نفس نفس میزنم
نه پس میزنم
می لمباند هیکل شب
در برابرم
پشت سر
روبه رو
زانو زده است
با چشمانی که دوخته میشود به تنم
سر می خورد
می لغزد
روی حره پنجره دلم
یک پا بالا یک پا پا ئین
تا ریشه های
شیره جانم را میک بزند
لرزش لبهایم
که از تمشک لبهایت سیراب شده
روی تنم می لغزد
می ایستد نفس تازه میکند
میکارد دانه درونم
وبعد صدای جیق طفلی
بیگناه بدونه عشق
ُ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.