دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
دلرابتودادموتودلدارنبودی.
کردیتوخیانتبمنوایندلپاکم
|
نقدها و نظرات
|
با سلام بانو ممنون از لطف شما | |
|
با سلام استاد بزرگوار ممنون | |
|
با سلام بانو منصوری ممنونم | |
|
با سلام جناب کشاورز ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
عکس نوشته می سازم و در کانال سایت می گذارم.