چهارشنبه ۱۶ آبان
کرامت... شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۳۸ شماره ثبت ۵۵۰۴۱
بازدید : ۶۵۴ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
ثنا گوی خالق بهشتم که از کرامت او
گرفته است دلم به عشق پاکی خو
خدایا شاکرم از سر رحمت نعمتم دادی
فرشته خصلتی از کرم هدیه ام دادی
گر چه ز دوری اش بسی درد دل دارم
کرم نموده بمن،چشم بر عنایتت دارم
گر دهی عنایت وصلتش بمن روزی
اموخته ای بمن آئین عشق و مهرورزی
اهسته گویم نشنوند نامحرمان این را
که از صمیم قلب، دوست دارمش او را
از:سمیر آبشار
|
نقدها و نظرات
|
سلام خواهرم سپاس و درود... | |
|
متشکرم بزرگوار شاد و بهروز باشید....🌷🌷🌷 | |
|
سلام خواهرم سپاس و درود بهروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.