چهارشنبه ۱۶ آبان
نگاهم نمیکنی شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰ شماره ثبت ۵۴۶۴۲
بازدید : ۷۹۹ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
ای نور چشم من،نگاه به نگاهم نمیکنی
من سر به پا شدام نگاه.نگاهم نمیکنی
ای گشته پر ز عشقت وجوده من عزیز
حتی ز لطف هم،گوشه چشمی نمیکنی
این بینوا که زمهرت گسسته همه بندها
دست نوازشی نمیکشی، یادی نمیکنی
قسم به پروردگاره هر چه عاشقست
روانباشد این،گر بدانی اینچنین نمیکنی
یکنفر از فرطه عاشقیت،یکسره گریست
گویی اشک پیاز است،فکری برایش نمیکنی
شهر گرچه پر شده ز هواخواه تو گلم
این رسم نباشد که خلاصش نمیکنی
خواسته اخرش اینست،که جان دهد به تو
درنگی از برای دیدنه جانکندنش نمیکنی
این بینوا که بی نگاه تو،جان داد به پای تو
بی وفا چرا...نگاهی به هجله مرگش نمیکنی
از:سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار. متشکرم بابته راهنمایی. چشم خواهرم | |
|
سلام بزرگوار. شما بمن لطف دارید. در حقیقت من بخودم اجازه ندادم اسم نوشته هام رو بالا تر از دلنوشته بگدارم. متشکرم .و دست بوس ... | |
|
درود و سپاس بزرگوار متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.