يکشنبه ۲۷ آبان
دلداگی شعری از غلامرضا کفائی(کویر)
از دفتر کویر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۵۴۵۲۹
بازدید : ۵۳۶ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر غلامرضا کفائی(کویر)
آخرین اشعار ناب غلامرضا کفائی(کویر)
|
طاقتی ای دل، نسیمی گرچه ناید سوی ما
نیست مائی چون شراب کهنهٔ مینوی ما...
انگبین از ما و لافش را صُراحی میزند!
خوش بُوَد، می بوسَدَش دلدادهٔ خوشبوی ما...
ساقی از انگور ما کیفور و سرمست و خراب...
کیست نشناسد شراب خوشهٔ گیسوی ما؟!
با صبا گفتم؛ برو، ما را هراس از جنگ نیست!
سر نهیم بر خاک آن دیوانهٔ بدگوی ما...
ای دل از پیری منال و شکوه را مردود کن
خانه دارد ماه در ویرانه های کوی ما
آنچه می گوید کویر ای دل یکـَش طامات نیست...
هر سخن صدها خبر دارد ز رنگ و روی ما
#غلامرضا_کفائی
#کویر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سرکار خانم عجم. سال نوتون مبارک. لطف کردید. تشکر. | |
|
سلام و عرض ادب جناب استکی عزیز. سال نو مبارک. سپاس. | |
|
درود و ارادت جناب رمزی. عیدتان مبارک. سپاسگزارم. | |
|
سلام و عرض ادب جناب رفیعی عزیز. سپاس از لطفتون. | |
|
درود سرکار خانم غضنفری. سال نو مبارک. ممنون از لطف شما. | |
|
سلام و عرض ادب جناب وطن دوست عزیز. سال نو مبارک. لطف کردید. ممنونم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار
دستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثار
با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ”
با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ”
شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امید
تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . . .
سال نومبارک
با ارزوی بهترینها
. . . . ♥ ✿•*¨`*•.¸ (¯` v ´¯)¸.•´*¨`*•✿♥ . . .
****✿•*¨`*•. ….♥ •.¸.•´♥… .•*¨`*•✿***
.……..•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•………….
-┊----┊----┊----┊
-┊----┊----┊----★
-┊----┊----☆
-┊---