چهارشنبه ۱۶ آبان
بیاد دوست شهیدم شعری از سجاد رفیعی(ساجد)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۰۰:۰۶ شماره ثبت ۵۴۵۱۳
بازدید : ۶۶۰ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سجاد رفیعی(ساجد)
آخرین اشعار ناب سجاد رفیعی(ساجد)
|
با شجاعت تو شهادت را معنا کرده ای /
از هر انگشت تو میبارید دنیایی هنر /
در غم هجر تو من دیدم که جانم میرود /
جانم به لب آمد و گشتم جان به سر /
تقدیم به دوستم : شهیدمدافع حرم محمد حسن قاسمی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما بانوی هنرمند ممنون از ابراز لطفتان سال خوبی ان شاالله داشته باشید .
| |
|
باسلام ممنون جناب رمزی متن بسیار زیبایی انتخاب نموده اید لطفتان پایدار سالی سرشار از امید و موفقیت و نیکویی پیش رو داشته باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده (ملحق)
یاد و خاطره همه شهیدان تا ابد زنده باد