چهارشنبه ۱۶ آبان
اضطراب شعری از سجاد رفیعی(ساجد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ۰۲:۱۰ شماره ثبت ۵۴۰۲۵
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سجاد رفیعی(ساجد)
آخرین اشعار ناب سجاد رفیعی(ساجد)
|
ابعاد زندگی همه گنگ اند ، مبهم اند /
دیوار های شهر ؛ پر از کینه و غم اند /
حتی خمیرمایه ی نان کفر مطلق است /
مردم نیازمند همین نان و ماتم اند /
ماندم کدامیک نفسش گرم و جانفزاست /
این جمع مضطرب فقط از دور آدم اند /
با چهره ای عبوس به من فحش می دهند /
یک روز شمر و روز دگر ابن ملجم اند /
............................................................
سجاد رفیعی ..............ساجد...... (با مساعدت و هدایت یکی از اساتید محترم)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب محضر استاد خوووبم جناب اسد زاده ... اگر اندک پیشرفتی حاصل شده قطعا مرهون راهنمایی های شماست ... ازصمیم قلبم از شما ممنونم ... | |
|
سلام .... بسیار سپاسگزارم بابت آرزوی زیبایی که برای حقیر کردین ... منم امیدوارم شما در تمامی مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید و سربلند استاد صباغ عزیز ... | |
|
با عرض سلام و درود بی پایان محضر جناب هاتف ... سپاسگزارم بابت تعریف شما ... خیلی ممنون از نگاهتون ... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.