شنبه ۳ آذر
خبر ناگوار شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر اجتماعی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۰۷ شماره ثبت ۵۴۳۱۲
بازدید : ۱۳۲۹ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
سلام عزیزم
می دانی چه شده ؟
خیالم خیالاتی شده
در کنج دلم
بدون اینکه کرکره ها را پایین بکشد
ترانه ها را در دهلیز چپ زندانی کرده
و سپس خودکشی نموده
خودش را با خیالت حلقه آویز کرده
با نفس های آخرش نوشته:
به wi_fi بگویید:
کم آوردم نابکار
دیگر نمیتوانم
همش مال خودت
؛کوفتت شود؛
|
نقدها و نظرات
|
گرامی ترین شاعر با سپاس از ارج نهادنتان به شعر سلام
| |
|
شاعر بزرگوار حضورتان را می ستایم سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.