سه شنبه ۱۵ آبان
عاشقانه شعری از حمیدرضا عاشوری (حامی)
از دفتر baran نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۵۴۰۲
بازدید : ۷۲۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)
|
می نویسم آروم آروم
از دلی که چشم براهِ
می نویسم عاشقانه
از یه پرواز دوباره
ناجیِ آرامشِ من
قاصدِ نوازشم کو
همنفس با قصه من
معنیِ نیایشم کو
می نویسم سردُ ساکت
بی غرور به رنگ بارون
از دلی که بی پناهِ
زده سر به هر بیابون
کوچه قدیمیِ ما
پرِ برگِ زردِ پاییز
دیگه هیچ حرفی نداره
جز همین حس غم انگیز
سردِ دستام ، خیسِ چشمام
آخه تنهایی عذابه
قصه تلخ دل من
سرنوشت برگُ بادِ
ناجیِ آرامشِ من
قاصدِ نوازشم کو
همنفس با قصه من
معنیِ نیایشم کو
می نویسم سردُ ساکت
بی غرور به رنگ بارون
از دلی که بی پناهِ
زده سر به هر بیابون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.