زیر پوستم
-که بی شک از دایناسور ها
پوست کلفت ترم ـ
بقایای فسیلیست
که هیچ زمین شناسی به آن دسترسی ندارد
و تمام سوال های فلسفی بشر
بی جواب می ماند
وقتی نمیدانیم زندگی بر زمین از کی آغاز شد؟!
و بینگ بنگ
دقیقا کدام انفجار بود؟!
زیر پوست کلفتم
بقایای فسیلیست
با استخوان های محکم!
استخوان های موازیای که
شبیه میله های زندانیست
در محدودهی ممنوعهی سینهام
استخوان هایی که امتدادش
به شاخ چپ گاوی میرسد
که سنگینی زمین خسته اش کرده است
و منجمان خبر از زلزله میدهند
و از ترس بیدار نشدن است
که زمین را هرشب به سمت راستش میخواباند
و با تعجب به شاخ هایش فکر میکند...
به استخوان های موازی و محکمی که
سمت چپشان بدجور ترک خورده است
از انفجار ماهیچه ای
که نامش را قلب گذاشته اند...
بیچاره کسانی که هنوز به بینگ بنگ معتقدند
و بیچاره هر کس که قبل خواب فکر میکند
سه میلیارد سال پیش اولین زنده جهان از او تنها تر بوده...
و نمیداند قلبم قبل از این ها منفجر شده