سه شنبه ۶ آذر
ببخشا شعری از وحید سلیمی بنی
از دفتر شعرناب نوع شعر تصنیف
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱ شماره ثبت ۵۳۵۷۹
بازدید : ۹۱۱ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب وحید سلیمی بنی
|
من امشب چون غنچه ای زردم
نمی پرسی از غم و دردم
به شب های دلخوشی سوگند
به اشکی کز دیده آوردم
به فریاد قلب خونینم
ببخشا گر با تو بد کردم
مرا که عهد شکستم قفس سزایم بود
زبان بخشش و ناله به هر نوایم بود
بیا و بگذر از این دل اگرچه عهد شکست
امید وصل و رهایی به ناله هایم بود
بیا تا امشب در آغوشت
به ایام رفته برگردم
درنگی کن بر سر خاکم
نظر کن بر پیکر سردم
من امشب چون غنچه ای زردم
ببخشا گر با تو بد کردم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر جناب صادقی مود عزیز با جنابعالی موافقم نه به خاطر این که تصنیف را خودم سرودم چون شما هم مثل بنده تایید می کنید اگر اجرا شود لذت بخش خواهد بود مخصوصا با صدای دلنشین گذشتگان عزت زیاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.