دوشنبه ۵ آذر
خداحافظی شعری از عاطفه آقاخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۱۰ شماره ثبت ۵۳۵۳۴
بازدید : ۳۲۹ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب عاطفه آقاخانی
|
:
همه چیز از یک خدا حافظی شروع شد
دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد
بعد از این هرگز بر بلندای شهر نخواهم رفت
سر به تکیه ی هیچ امیدی نخواهم داد
بعد از این موهای بر شانه ریخته ام را
در هیچ بادی رها نخواهم کرد
چشم به غروب هیچ خورشیدی نخواهم دوخت
بعد از این برگ های پاییزی
خش خش قدم های هیچ عاشقی را نخواهند شنید
کوچه های زمستانی
رد پای هیچ عابری را لمس نخواهند کرد
بهاری اتفاق نخواهد افتاد
تابستان یخ خواهد بست
بعد از این هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
من دیگر آن زنی که میشناسی نیستم
#عاطفه_آقاخانی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس خانم باباخانی شعر زیبایی بود مانا باشید🌹🌹 | |
|
سپاس آقای مهدی پور مانا باشید🌹🌹🌹 | |
|
سپاس گزارم از حضور گرمتان🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود