جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
نسوزان این دلم را،به دام افتاده ام * غصه میخوردم برایت،زندگیمو داده ام
به گوشم خوندی و من رو کشوندی * به راه عشق و وابسته ت شدم خیلی به کندی
ولی آخر شدم مجنون عشقت * شروع شد هر چه سختی و مشقت
همون روزا که تو تنهام گذاشتی * گمان کردم که ناز کردی،نزدیکیم به آشتی
ولی قهرت مرا بدجور غریب کرد * هلاکم میکنه این غصه و درد
نگفتی عشقت بازیه،واقعی نیست * در این میخانه جام و باده ای نیست
چرا عشق را یه بازی معنی کردی * تو راه عشق کم نیاری خیلی مردی
خیالی نیست،ندارم هیچ توقع * بگو خوشبختم تا ، شکر کنم حقو
به یادت زنده هست عشقت هنوزم * مهم آ رامش توست،گرچه میسوزم
|
|
نقدها و نظرات
|
مرسی.درود بر شما.نظر جنابعالی انرژی سرودن بنده ست. | |
|
سلام.مرسی از انتقاد جنابعالی.خواهش میکنم اگه امکان داره،راهنماییم کنید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است