جمعه ۲ آذر
پیله شعری از آرزو محمدزاده
از دفتر دلنوشته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۱۷ شماره ثبت ۵۳۴۶۳
بازدید : ۱۱۱۴ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب آرزو محمدزاده
|
پیله می کنم
به لب هایت
تا که پروانه عشق
گل دهد در دستانت...
بداهه
آرزو محمدزاده
از سری بداهه های سروده شده در کارگاه کانال تلگرام شعر ناب
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درد آرزوی عزیزم
بسیارزیبا بود
احسنت