دوشنبه ۵ آذر
برمیگردم شعری از اکبرعسکری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۲۳:۴۳ شماره ثبت ۵۳۴۱۹
بازدید : ۵۹۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب اکبرعسکری
|
((دلواپس من نباش برمیگردم))
من باتووشعرهای تو هم دردم
تقدیرچنین بوددراین شهرغریب
درحسرت دیدن توباشم هردم
این فصل خزان عاشقی من راکشت
درفکربهارباش وقتی زردم
درباورمن نبودپژمرده شوم
آن روزکه ازعشق توگل می کردم
هنگامه رفتن است وخالی ست هنوز
دستی که برای بردنت آوردم
دربدرقه ام نگاه گرمی بفرست
شایدبرسدبه دیده دلسردم
آری به نگاه مهربانت سوگند
یک روزبخاطرتوبرمی گردم
اکبرعسکری-شوشتر
مصرع اول ازبانوسمیه صالحی
فریاد نكش، یواش، برمیگردم!
باران به دلم نپاش، برمیگردم!
نه داد نزن، صدات گُر میگیرد
((دلواپس من نباش، برمیگردم!))
|
|
نقدها و نظرات
|
منتظریم قربان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.