جمعه ۲۵ آبان
آدم مثبت شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۴:۱۷ شماره ثبت ۵۳۰۲
بازدید : ۱۰۱۰ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
منم آرام و آسوده
تویی دلواپس و مظنون
تو مشکوکی به هرچیزی
شبیه آدمِ مجنون
نمی بینی تو در لیوان
بجز یک نیمه ی خالی
همیشه لکه می بینی
بجای نقش یک قالی
در این دنیای رنگارنگ
همیشه شاد و بی باکم
چرا شک میکنی هر دم
به احوال دل پاکم
شبی از خود بپرس تنها
چرا از همه بیزاری
اگر شک میکنی هر دم
تو بیماری تو بیماری
اگر این عنکبوت شک
به روحت پنجه اندازد
برای بدگمانی ها
هزاران لانه میسازد
در این دنیای رنگارنگ
همیشه شاد و بی باکم
چرا شک میکنی هر دم
به احوال دل پاکم
بپا شو در درون خود
بکُش آن مار افعی را
سلامی کن به مثبت ها
رها کن ذهن منفی را
بیا تا بهره ای گیری
از این عشق و از این لذت
چقدر زیباست این دنیا
برای آدم مثبت
در این دنیای رنگارنگ
همیشه شاد و بی باکم
چرا شک میکنی هر دم
به احوال دل پاکم
|