سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 15 تير 1403
    30 ذو الحجة 1445
      Friday 5 Jul 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۱۵ تير

        آدم مثبت

        شعری از

        الیاس ( علی کتانی )

        از دفتر شعرناب نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۴:۱۷ شماره ثبت ۵۳۰۲
          بازدید : ۱۰۰۱   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )

         

        منم آرام و آسوده

        تویی دلواپس و مظنون

        تو مشکوکی به هرچیزی

        شبیه آدمِ مجنون

         

        نمی بینی تو در لیوان

        بجز یک نیمه ی خالی

        همیشه لکه می بینی

        بجای نقش یک قالی

         

        در این دنیای رنگارنگ

        همیشه شاد و بی باکم

        چرا شک میکنی هر دم

        به احوال دل پاکم

         

        شبی از خود بپرس تنها

        چرا از همه بیزاری

        اگر شک میکنی هر دم

        تو بیماری تو بیماری                

         

        اگر این عنکبوت شک

        به روحت پنجه اندازد

        برای بدگمانی ها

        هزاران لانه میسازد

         

        در این دنیای رنگارنگ

        همیشه شاد و بی باکم

        چرا شک میکنی هر دم

        به احوال دل پاکم

         

        بپا شو در درون خود

        بکُش آن مار افعی را

        سلامی کن به مثبت ها

        رها کن ذهن منفی را

         

        بیا تا بهره ای گیری

        از این عشق و از این لذت

        چقدر زیباست این دنیا

         برای آدم مثبت   

         

        در این دنیای رنگارنگ

        همیشه شاد و بی باکم

        چرا شک میکنی هر دم

        به احوال دل پاکم

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        ،

        سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0